Włącz/wyłącz Dźwięk Opcje Emotikony Historia Małe info Kide Chat

Powered by Kide Shoutbox

20:12-- optymista_: Dorotko, A ja się śmialem z rozmiaru.. 89.gif
20:12-- Dorotka: 89.gif
20:13-- Dorotka: oj tam optymista rozmiar nie istotny jak serce dobre
20:13-- optymista_: Dorotko, Ale to były tylko zarty..
20:13-- optymista_: Dorotko, Tak masz rację..
20:13-- Dorotka: pewnie , a przynajmniej mam taką nadzieję
20:14-- Dorotka: mam namoczone śledzie 89.gif macie wyjątkową szansę napisać jakie dzisiaj śledzie zrobić
20:15-- optymista_: Dorotko, Ale masz nocną ucztę od następczyni.. 103.gif
20:15-- Dorotka: ja lubie takie piosenki to moje klimaciki
20:16-- Tygrysek: sledziki to tylko w śmietanie i z cebulką
20:16-- Dorotka: aha
20:18-- Dorotka: tak myslałam o twarożku z cebulką , dodam troszke śmietany i będzie oki 89.gif
20:20-- Dorotka: zw
20:21-- optymista_: Dorotko!ok.
20:21-- optymista_: Och jeszcze nie przywitałem się..
20:22-- optymista_: b3.gif b9.gif
20:41-- Tygrysek: Och a ja też jeszcze nie pryzwitałem och.... sorki witam dopiero teraz witanko siemka
20:47-- Dorotka: a ja już powiem dobranoc , dziekuję za miły wieczór, fajnego dalszego wieczoru życzę a później spokojnej nocy , dobranoc 55.gif
20:48-- optymista_: Dorotko, Spokojnej nocy miłego jutrzejszego dnia.. 1.gif 47.gif
20:50-- optymista_: Dorotko! śledzie zrobiłaś?
20:51-- optymista_: 103.gif
21:04-- Tygrysek: Dobranoc Dorotka 58.gif 1.gif
21:24-- optymista_: Tiamat na innym radiu siedzi do północy, po północy u nas jak wodzę.
21:25-- optymista_: Może podobny nick.
21:27-- optymista_: b3.gif
21:30-- optymista_: 103.gif b9.gif
21:41-- optymista_: 103.gif
21:43-- optymista_: 103.gif 7.gif
22:14-- optymista_: Och, 103.gif b9.gif
22:20-- optymista_: b3.gif b9.gif
22:41-- optymista_: 103.gif
22:43-- optymista_: 7.gif 103.gif Och.
22:56-- optymista_: 103.gif 7.gif
23:02-- optymista_: Och, Dziękuje,za cudowną ucztę muzyczną.. 1.gif 47.gif
23:04-- optymista_: Dziękuje,za Jesteś . Och..
5:35-- Osioł: osiolek

1 2 3 4 5 6
18-4 19:11:38 JackDaniels 55.gif
18-4 19:10:13 dorcia175 paaaaaaaaaaa
18-4 19:10:02 dorcia175 55.gif
18-4 19:09:52 doris dorcia dobrej nocy 55.gif
18-4 19:09:51 dorcia175 dobranoc wszystkim..... spokojnej nocki zyczę
18-4 19:09:44 Dorotka Dorcia buzioleeeeee słodkich snów 1.gif
18-4 19:09:19 dorcia175 zmykam, odmeldowuję się z czata.... ale będę słuchac w łóżku..... słowo harcerza ..... dziekuję Ziutko za .... i za .... tez ...
18-4 19:05:49 dorcia175 haha
18-4 19:05:22 Dorotka haha
18-4 19:05:05 JackDaniels Stołówka Urzędu Bezpieczeństwa Rzeszy. Mueller, Himmler i Bormann cierpliwie stoją w kolejce. Stirlitz wchodzi i od ręki dostaje obiad. Mueller, Himmler i Bormann patrzą osłupiali. Nie wiedzą, że kobiety ciężarne i Bohaterowie Związku Radzieckiego obsługiwani są poza kolejnością.
18-4 19:04:44 Dorotka duszek dobranocka , dziękuę a ciszy u nas dzisiaj nie bedzie 89.gif
18-4 19:04:20 dorcia175 haha ha
18-4 19:04:15 doris 18.gif
18-4 19:04:13 Dorotka Doris nie powiem bo moze dzieci słuchają
18-4 19:03:47 JackDaniels Gestapo obstawiło wszystkie wyjścia, ale Stirlitz ich przechytrzył. Uciekł przez wejście.
18-4 19:03:15 doris dobranoc Duszku
18-4 19:03:02 JackDaniels bo to byly zajebiszcze filmy
18-4 19:02:39 dorcia175 duszek papapaa
18-4 19:02:20 duszek13 /Dobranoc cisza
18-4 19:02:20 doris Dorotko a o czym tak fantazjujesz?
18-4 19:01:39 dorcia175 b31.gif jestem za Ziutko
18-4 19:01:33 JackDaniels niewazne i tak j-23 byl lepszy
18-4 19:01:11 JackDaniels acha w powiesci mial17 lat
18-4 19:01:06 duszek13 07.gif
18-4 19:00:55 dorcia175 o matko Daniels..... jaki Ty skrupulatny
18-4 19:00:54 doris no to dobrze wyliczyłąm
18-4 19:00:48 JackDaniels czyli27
18-4 19:00:45 Dorotka a moze jakieś wineczko bysmy wypiły
18-4 19:00:31 JackDaniels w 39 sie gajos urodzil a 66 krecili film
18-4 19:00:29 Dorotka 55.gif
18-4 19:00:20 Dorotka 89.gif
18-4 19:00:19 dorcia175 55.gif
18-4 18:59:50 doris no Doroty podobnie kojarzą 18.gif
18-4 18:59:46 duszek13 wam to jak i mnie tylko dupy w głowie
18-4 18:59:26 doris i o jego lufie
18-4 18:59:24 dorcia175 podobnie pokojarzyłysmy
18-4 18:59:11 doris haha haha
18-4 18:59:08 Dorotka ciągle mowimy o Rudym
18-4 18:59:06 dorcia175 doris
18-4 18:59:04 dorcia175 haha ha
18-4 18:58:56 dorcia175 ale jaką piekną miał lufę
18-4 18:58:47 doris 12 lat tylko, a jaka lufaaa!!!!!!!!!!
18-4 18:58:38 JackDaniels haha
18-4 18:58:25 JackDaniels najmlodszy byl rudy mial 12 lat
18-4 18:58:11 JackDaniels dorotko ja wsio wiem
18-4 18:58:08 duszek13 u mnie janek nie miał powodzenia
18-4 18:57:38 doris nie widać, bo Gajos grając Janka miał chyba 27 lat
18-4 18:57:06 dorcia175 miał Janek powodzenie ...ech
18-4 18:57:00 Dorotka 89.gif po oczach poznałeś Jacuchna ? ze ma 20 lat
18-4 18:56:37 dorcia175 haha
1 2 3 4 5 6