Włącz/wyłącz Dźwięk Opcje Emotikony Historia Małe info Kide Chat

Powered by Kide Shoutbox

20:12-- optymista_: Dorotko, A ja się śmialem z rozmiaru.. 89.gif
20:12-- Dorotka: 89.gif
20:13-- Dorotka: oj tam optymista rozmiar nie istotny jak serce dobre
20:13-- optymista_: Dorotko, Ale to były tylko zarty..
20:13-- optymista_: Dorotko, Tak masz rację..
20:13-- Dorotka: pewnie , a przynajmniej mam taką nadzieję
20:14-- Dorotka: mam namoczone śledzie 89.gif macie wyjątkową szansę napisać jakie dzisiaj śledzie zrobić
20:15-- optymista_: Dorotko, Ale masz nocną ucztę od następczyni.. 103.gif
20:15-- Dorotka: ja lubie takie piosenki to moje klimaciki
20:16-- Tygrysek: sledziki to tylko w śmietanie i z cebulką
20:16-- Dorotka: aha
20:18-- Dorotka: tak myslałam o twarożku z cebulką , dodam troszke śmietany i będzie oki 89.gif
20:20-- Dorotka: zw
20:21-- optymista_: Dorotko!ok.
20:21-- optymista_: Och jeszcze nie przywitałem się..
20:22-- optymista_: b3.gif b9.gif
20:41-- Tygrysek: Och a ja też jeszcze nie pryzwitałem och.... sorki witam dopiero teraz witanko siemka
20:47-- Dorotka: a ja już powiem dobranoc , dziekuję za miły wieczór, fajnego dalszego wieczoru życzę a później spokojnej nocy , dobranoc 55.gif
20:48-- optymista_: Dorotko, Spokojnej nocy miłego jutrzejszego dnia.. 1.gif 47.gif
20:50-- optymista_: Dorotko! śledzie zrobiłaś?
20:51-- optymista_: 103.gif
21:04-- Tygrysek: Dobranoc Dorotka 58.gif 1.gif
21:24-- optymista_: Tiamat na innym radiu siedzi do północy, po północy u nas jak wodzę.
21:25-- optymista_: Może podobny nick.
21:27-- optymista_: b3.gif
21:30-- optymista_: 103.gif b9.gif
21:41-- optymista_: 103.gif
21:43-- optymista_: 103.gif 7.gif
22:14-- optymista_: Och, 103.gif b9.gif
22:20-- optymista_: b3.gif b9.gif
22:41-- optymista_: 103.gif
22:43-- optymista_: 7.gif 103.gif Och.
22:56-- optymista_: 103.gif 7.gif
23:02-- optymista_: Och, Dziękuje,za cudowną ucztę muzyczną.. 1.gif 47.gif
23:04-- optymista_: Dziękuje,za Jesteś . Och..
5:35-- Osioł: osiolek

1 2 3 4 5 6
18-4 20:06:26 optymista_ Dorotko Ladny masz kolorek.
18-4 20:05:52 Dorotka o kolorek mi się zmienił 89.gif juz wróciłam do mojego
18-4 20:04:24 Dorotka dziękuję Wam za wspólnie spedzony czas i słuchanie muzyki 55.gif
18-4 20:04:08 optymista_ Och, Milutko Cię witam i pozdrawiam.. 1.gif 47.gif
18-4 20:04:03 Dorotka Tygrysek no mam juz doświadczenie jako zakonnica 89.gif
18-4 20:03:14 Luśka Dorotka dziękuje za piękna audiolke
18-4 20:02:07 Tygrysek Dorotka ino nie zostan zakonnicą 89.gif
18-4 20:01:48 JackDaniels tanecznie
18-4 20:01:28 JackDaniels dzieki za super audiolke
18-4 20:01:18 Tygrysek 57.gif
18-4 20:00:50 optymista_ Dorotko! Dziękuję,za cudną ucztę muzyczną.. 1.gif 47.gif
18-4 20:00:13 Dorotka nie była bo nie grzeszy
18-4 19:59:34 Tygrysek Witaj DOrotka witanko 17.gif
18-4 19:58:39 Tygrysek www => wszyscy wszystko wiedzą.
18-4 19:57:30 JackDaniels dorotka byla do spowiedzi?
18-4 19:55:39 Luśka 89.gif
18-4 19:55:10 JackDaniels wszystko wiem nawet to czego nie wiem
18-4 19:54:39 Dorotka 89.gif
18-4 19:54:35 Dorotka bingooooooooooo
18-4 19:54:03 JackDaniels bede strzelal kojak
18-4 19:53:21 JackDaniels no to dawaj zaraz zgadne
18-4 19:52:43 JackDaniels to ciezko spotkac
18-4 19:52:33 JackDaniels na sumatrze pozostalo ich tylko kilka
18-4 19:52:00 Dorotka no Tygrysek 89.gif witaski już mieliśmy list gończy za Tobą wysłać
18-4 19:51:24 JackDaniels ja witam nawet tych ktorych nikt nie wital
18-4 19:50:58 Luśka 55.gif
18-4 19:50:40 Luśka Witam również niewitanych55.gif
18-4 19:49:38 Luśka Opty ja z opóźnieniem ale również milusio witam 55.gif
18-4 19:46:50 Tygrysek zz16.gif Cześć aniołki i aniolice ! Witajcie robaczki kochane. Dzień Dobry wieczór. witanko Wszystkim słuchaczom siemka. Dziubek dla dziewczyn a53 1.gif 21.gif
18-4 19:41:09 optymista_ 103.gif Dorotka, b9.gif
18-4 19:32:55 optymista_ 103.gif b9.gif
18-4 19:31:59 optymista_ Doris, 103.gif
18-4 19:31:49 optymista_ Dorotko! 103.gif
18-4 19:30:06 optymista_ Dorotko, Proszę 1.gif
18-4 19:29:45 Dorotka bardzo proszę optymista 1.gif
18-4 19:29:01 optymista_ Dorotko! Dziękuje,za Cohena,, 1.gif 103.gif
18-4 19:24:29 optymista_ Doris! 1.gif
18-4 19:24:15 optymista_ Luśka! Milutko witam i pozdrawiam.. 1.gif 55.gif
18-4 19:23:08 doris Optymisto witaj 1.gif
18-4 19:20:55 optymista_ Doris! Pięknie Cię witam i pozdrawiam serdecznie,pięknego wieczoru,zyczę.. 1.gif 47.gif
18-4 19:17:47 Dorotka Luska 89.gif
18-4 19:16:46 JackDaniels jezyki
18-4 19:16:07 Luśka a ja sobie nie mam go juz dosc
18-4 19:15:52 Luśka och pamiętam
18-4 19:15:48 Dorotka 89.gif
18-4 19:15:02 JackDaniels nie wiadomo leci jeszcze
18-4 19:14:28 Dorotka a swoją drogą ciekawe czy przezył ten lot w kosmos okropnie to wygląda mnie od razu mięśnie bolą
18-4 19:13:23 JackDaniels 06.gif
18-4 19:12:52 Dorotka 55.gif
18-4 19:11:42 JackDaniels zwr
1 2 3 4 5 6